Gratulerer med dagen!
Nannestad IL Fotball ønsker alle spillere, trenere, frivillige, foresatte, supportere og samarbeidspartnere en riktig fin feiring av nasjonaldagen.
17. mai handler om fellesskap, glede og samhold.
Verdier som også betyr mye for oss i klubben. Vi håper dagen fylles med smil, flagg, is, korpsmusikk og gode opplevelser sammen med familie og venner.
Takk for at dere er en del av klubben vår og bidrar til et trygt og inkluderende miljø for barn og unge i Nannestad.
Hipp hipp hurra for 17. mai!




